miercuri, 4 mai 2011

Hunted 2.

    
                                                  Capitolul  2.

   Când am ajuns acasă mi-am dat seama că eram complet singură ceea ce era ciudat petru ora asta a zilei.Ca deobicei am intrat pe mail şi am vorbit cu Tyler vreo două ore după care m-am făcut temele.Fratele meu ajunse acasă cu o oră înainte de a se întuneca.Mi-a spus că părinţii erau plecaţi până săptămâna viitoare.Mi se părea OK,aşa că nu am continuat discuţia.
      Afară era beznă.Doar luna plină strălucea pe cer.Brad îşi chemă un amic să doarmă la el.Spre fericirea mea îşi chemă cel mai bun prieten,Tyler.Ştia că îl plac aşa că mă tachină puţin.
      Tyler sosi repede,ceea ce mă bucură enorm.Şi eu o chemsem pe Jen,Care ajunse tocmai când se luă curentul.Deşi aşa ceva nu se intapla prea des,aveam lanternele pregătite.
      -Ce ciudat,zise Tyler.Lanterna mea nu merge
     -Nici a mea,zise Jen.Dar nu contează.Măcar merg ale voastre.Hai să jucăm adevăr şi provocare  . 
    -OK,am spus eu şi Brad într-un glas.
   După vreo două minute Am auzit un sunet ca şi cum am fi spart ceva şi brusc lumina clipoci.Am  putu să  văd o vază dintr-aia scumpă Spartă dar se putea înlocui.Am întrebat cine a spart-o ,dar în loc să răspundă am văzut un chip crestând aerul.Am îngheţat.
    -Aţi văzut asta?am întrebat cu glas tremurând.
    Acum lumina era aprinsă complet şi am putut vedea nişte semne cu capul aprobatoare.Tyler mă cuprinse cu braţul de mijloc din reflez, iar Jen era îngheţată sub mâna fratelui meu.
   -Alex,ce ar fi să dormim toţi în living?zise calm fratele meu.
     -Ar fi o idee foarte bună,a fost tot ce am putut zice.
    Restul nopţii a trecut fără probleme însă evenimentul ne marcase pe toţi.

2 comentarii: